پایتخت پرینتر

اولین وبسایت ایرانی ارائه خدمات تعمیر پرینتر، شارژ کارتریج، کارتریج و لوازم جانبی رایانه

پایتخت پرینتر

اولین وبسایت ایرانی ارائه خدمات تعمیر پرینتر، شارژ کارتریج، کارتریج و لوازم جانبی رایانه

شارژ کارتریج

آیا شارژ کارتریج پرینتر صرفه اقتصادی دارد؟

امروزه پرینتر ها جز لاینفک از زندگی همه شده که از قطعه ای به نام کارتریج برای انجام امور چاپی استفاده نموده که به نوعی از مواد مصرفی استفاده کرده و پس از چاپ تعدادی مدرک به اتمام می رسد. حال باید آن را شارژ یا تعویض نمود. خیلی از کسانی که سر و کارشان با پرینتر است این سوال زیاد به ذهنشان رسیده است که آیا شارژ کارتریج برایشان صرفه ی اقتصادی دارد یا خیر ؟  مقوله ی شارژ کارتریج امری تخصصی است و پاسخ به اینکه پس از شارژ کارتریج افت کیفیت داریم یا خیرو یا کارتریج ارزش شارژ دارد یا خیر و ...  همگی هدف این مقاله بوده که در ادامه پاسخ این موارد توسط پایتخت پرینتر داده خواهد شد.

به طور فرض شما یک کارتریج معمولی سیاه و سفید دارید. این کارتریج به طور تقریبی برای شما بین 800 تا 1200 برگه چاپ می کند که اگر شما امور چاپی خود را به دفاتر فنی در سطح شهر بسپارید هزینه ایی حدود 10 برابر تعویض کارتریج و حدود 50 برابر شارژ کارتریج داشته که اهمیت مطالعه این مقاله را دو چندان می نماید.

شرایط اقتصادی مشتری را مجبور به استفاده از تونر ارزان و به طبع بی کیفیت برای استفاده از پرینتر خود کرده و این کیفیت پایین به مرور زمان سلامت پرینتر را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این در صورتی بوده که تونر های با کیفیت تقریبا با تونر معمولی موجود در بازار هم قیمت هستند. در ادامه دلایل به صرفه بودن شارژ کارتریج و برخی از باور های غلط در این خصوص بیان می گردد.

دلیل اول: برخی از مشتریان تصور می کنند که کارتریج شارژ شده قابل استفاده نیست.

در ذهن برخی از مشتریان این ذهنیت بوجود  آمده که دستگاه پرینتر کارتریج شارژ  شده  را  قبول نمی کند . این یک باور نادرست است که توسط افراد کم تخصص برای فروش محصولات خود و دستیابی به سود بیشتر در باور مشتری نهاده اند.

برای رد این موضوع باید گفت خیلی از کارتریج های موجود دربازار یا هنوز وارد بازار نشده اند و یا کارتریج آن ها با قیمت گزافی به فروش می رسند. بنابراین چاره ای جز شارژ این قبیل کارتریج ها در مراکز معتبر و با تضمین حفظ کیفیت اولیه و دوری از باور های اشتباهی که توسط افاد نابلد و سود جو در ذهن مشتری قرار می دهند،نیست.

البته این مطلب درست است که برخی از دستگاه های پرینتر موجود در بازار اخطار اتمام کارتریج بر روی سیستم می دهند اما اغلب با فشار دکمه کنسل و یا نهایتا با تعویض چیپست روی کارتریج این اخطار از بین می رود.

دلیل دوم: شارژ کارتریج منجر به کاهش افت کیفیت چاپ می گردد.

گاهی اوقات کیفیت کارتریج پس از شارژ افت محسوسی پیدا می کند و منجر به نارضایتی مشتری می گردد. پایتخت پرینتر   paytakhtprinter.com با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و یا تعویض قطعات با عملکر مناسب چنین مشکلی را حل می نماید.

شارژ کارتریج امری تخصصی است که باید به وسیله مراکز مطمئن و متعهد صورت پذیرد. شارژ کارتریج اصولی دارد که قاعدتا یک کارشناس مجرب از آن سر رشته دارد. یه طور مثال هر کارتریجی با تونر و پودر مخصوص خود شارژ می گردد و حتی تونر کارتریج های اصلی  با غیر اورجینال ممکن است متفاوت باشد. هنگامی که از تونری غیر مرتبط با یک کارتریج استفاده گردد کیفیت چاپ افت محسوسی پیدا می کند.

از طرفی دیگر قطعات کارتریج نظیر درام، مگنت، فوم و ... جنبه مصرفی داشته، به این معنی که پس از مدتی استفاده ( معمولا دو یا سه بار شارژ) باید تعویض گردند. مسلما قطعاتی که ضعیف شده اند کیفیت چاپ را نیز پایین می آورد. پس اگر احساس کردید که کیفیت چاپ کارتریج شما پس از شارژ کاهش یافته است می تواند مشکل از سلامت این قطعات مصرفی نیز باشد.

دلیل سوم: با شارژ کارتریج تعداد چاپ صفحات کاهش می یابد و سلامت پرینتر را به خطر می اندازد.

در پاسخ به این سوال که آیا شارژ کارتریج صرفه اقتصادی دارد یا خیر باید به این موضوع اشاره کرد تعداد صفحاتی که می توان پس از شارژ کارتریج چاپ کرد به طور قطع به یقین افزایش می یابد. شارژ کارتریج هایی که به صورت نو خریداری می شود و یا به صورت اصلی بر روی دستگاه قرار گرفته اند، کامل نبوده و حجم تونر آن کم است. بنابراین پس از شارژ تونر بیشتری در محدوده استاندارد درون کارتریج ریخته شده و همین امر باعث افزایش تعداد چاپ صفحات با کارتریج شارژ شده می گردد.

اگر کارتریج با تونر استاندارد شارژ گردد سلامت پرینتر شما به خطر نمی افتد. اگر کارتریج شما با تونری بی کیفیت شارژ گردد این تونر به مرور زمان وارد فیوزینگ شده و قطعات داخلی آن را فرسوده می کند. پایتخت پرینتر این تضمین را به شما می دهد که تمامی کارتریج های شما را با تونر و پودر با کیفیت و اورجینال شارژ کرده و کلیه خدمات در این واحد دارای گارانتی است.

جمع بندی : آیا شارژ کارتریج به صرفه است؟

پایتخت پرینتر مرکزی مطمئن برای شارژ کارتریج های شما است. با استفاده از تونر وقطعات با کیفیت بالا و استاندارد از افت کیفیت چاپ آن جلوگیری شده و کارتریج ها قبل از شارژ توسط تکنسین های مجرب بررسی و در صورت تشخیض عدم کارایی مطلوب از شارژ کارتریج جلوگیری می گردد. استفاده از حجم تونر استاندارد توسط پایتخت پرینتر نیز تعداد صفحات چاپ شده را افزایش می دهد. با توجه به موارد یاد شده در صورتیکه شارژ کارتریج در مجموعه ایی معتبر انجام شود صرفه اقتصادی بالایی خواهد داشت.

ماشین های اداری پایتخت با تجربه چندین ساله در زمینه شارژ و تعمیرکارتریج، همچنین تعمیر و فروش ماشین های اداری ضمن ارائه بالاترین کیفیت خدمات، تمامی کالاها و خدمات خود را با تضمین اصالت کالا به شما ارائه می دهد. این مجموعه تمام تلاش و همت خود را در جهت تحقق هدف جلب رضایت مشتری با ارائه خدمات مناسب مربوط به ماشین های اداری نظیر شارژ کارتریج در تهران به کار گرفته است.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد